ZATERDAG 14 juni

08/06/2014

ZATERDAG 14 juni

12.00 uur    "Beach Volleybal Toernooi”

Zon, wind of regen niets houdt ons tegen om ons jaarlijkse Beachvolleybal toernooi te organiseren tijdens de kermis.  De Oranjevereniging en VIOS zorgen weer voor een strakke organisatie op zaterdag. 14 juni vanaf 12.00 uur. Er liggen weer 6 velden voor jullie klaar met goudgeel zand en strakke belijning. Wij zorgen voor de verfrissing, jullie voor de gezelligheid en sportiviteit.

We gaan om 12.00 uur van start, zodat de finales vóór 17.00 uur kunnen worden gespeeld. Er wordt  gespeeld in prestatie- en recreatieklasse. In de prestatieklasse speel je met 3 spelers per team en in de recreatieklasse met 4 spelers per team. Wij hopen ook deze keer weer op een zonnig, gezellig en sportief feest, met natuurlijk veel supporters langs de lijn.
Rondom de velden zullen diverse activiteiten plaatsvinden voor jong en oud.
Het inschrijfgeld bedraagt € 15,00 per team.

21.00 uur    Feestavond m.m.v. Perfect Showband

Eigenlijk behoeft deze band geen introductie meer. Meerdere malen waren zij al te gast tijdens onze feesten en hebben zij bewezen dat  het woord 'perfect' hoog bij hen in het vaandel staat.

Vele gerenommeerde dancings maken al jarenlang graag gebruik van de mogelijkheden van de band, mede vanwege het gevarieerde repertoire van rock tot feest, waaronder een Nederpop en een 60-, 70-er jarenset. Door hun rijke ervaring en flexibiliteit neemt de Perfect Showband u mee op een reis vol muzikale hoogstandjes.

Entree: tot 18 jaar gratis entree
              €   6,-- p.p. voor leden vanaf 18 jaar