Spectaculaire Dorpsquiz opent Eefdese Dorpsfeesten 2019!

17/01/2019

Eefde - In teamverband strijden om de eeuwige Eefdese roem … daarmee opent de Oranjevereniging Eefde haar Dorpsfeesten 2019 op donderdag 20 juni in de feesttent. Geïnspireerd door het grote succes van dit opkomend fenomeen in vele andere dorpen, denkt de OVE met de dorpsquiz een sensationele kick-off van het traditionele feestweekend te bieden!

De dorpsquiz is een quiz voor en door Eefde. Ontstaan in Brabant waar het in vele dorpen een ware traditie is geworden waarin groepen inwoners het tegen elkaar opnemen … Quizvragen worden afgewisseld met doe-opdrachten. Een goede combinatie van knappe koppen met sportieve deelnemers en van jong met oud vormt eigenlijk de ideale teamsamenstelling. Verdeel de taken goed en heb vooral heel veel plezier samen! Een mooiere verbinding in het dorp is nauwelijks denkbaar. Naast de hoogste eer gaan de winnaars ook nog eens met schitterende prijzen aan de haal. Doet u ook mee? Binnenkort meer nieuws over hoe u zich in kunt schrijven en hoe groot de team mogen zijn … volg daarvoor de lokale media en de website www. oranjeverenigingeefde.nl. Schrijf 20 juni alvast met HOOFDLETTERS in uw agenda! Natuurlijk wordt de Dorspquiz afgesloten met een spetterend tentfeest op het veld bij het Triversplein.