Kom in actie en steun onze vereniging!

24/03/2017

Wij doen mee aan de Rabobankactie Hart voor de Achterhoek. Van 9 tot en met 26 mei kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij uw hulp nodig!

Kom in actie en steun onze vereniging!

Kent u mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als u en uw familie, vrienden en kennissen tussen 9 en 26 mei hun stem op onze vereniging uitbrengen.

Hart voor de Achterhoek: €400.000,- voor verenigingen en stichtingen

Via Hart voor de Achterhoek stelt Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek een bedrag van €400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren. De leden van de bank mogen vijf stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen. Leden kunnen maximaal twee stemmen op eenzelfde vereniging uitgebrengen. Iedere stem is dus geld waard. Op de website van de rabobank (www.rabobank.nl/noa) vind je alle informatie over Hart voor de Achterhoek.

Lidmaatschap van de Rabobank

Een klant van de Rabobank is niet per definitie lid. Iedere klant van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek die 18 jaar of ouder is, kan lid worden van de bank. Alle leden die op 31 maart 2017 lid zijn van de bank mogen meestemmen. Bekijk alle voordelen van het lidmaatschap op www.rabobank.nl/noa.