GEZOCHT: Held van Eefde 2014

31/10/2013

Durf jij te zingen met het Koninklijk Concordia Eefde?

Op donderdag 12 juni a.s. wordt voor de zevende keer het muzikaal evenement “De Helden van Eefde” gehouden en is een samenwerking tussen de Oranjevereniging "Eefde" en muziekvereniging Concordia Eefde. Iedereen mag zijn zangtalent tijdens deze feestavond in juni ten gehore brengen. En dat alles onder begeleiding van het harmonieorkest van Concordia Eefde. En win je dit jaar? Dan ga je de geschiedenisboeken in als eerste Held van Eefde onder begeleiding van een koninklijk orkest.

Naast een beoordeling van een deskundigenjury, bestaat er ook dit jaar weer de mogelijkheid om vóór en tijdens het evenement te stemmen via een SMS dienst. Dat betekent dat er aan het eind van de avond twee eerste prijzen worden uitgereikt.

Dus wacht niet langer en geef je op! Dit kan door contact op te nemen met Chris Wijgman (0575 540225) of meldt u hier meteen aan. Een lijst met nummers die gezongen kunnen worden vind je hier. Hier staat het overzicht van alle nummers.

Opgave voor 1 maart 2014.