Dorpsfeesten 31 mei, 1&2 juni 2018

Donderdag 31 juni

14.30 uur Kermis open

20.00 uur "Helden van Eefde"
De talentenwedstrijd staat ook nu weer voor de donderdagavond op het programma en wordt dit jaar voor de 11e keer georganiseerd door de Oranjevereniging Eefde en de koninklijke erkende muziekvereniging Concordia uit Eefde. 15 regionale zangtalenten hebben zich ingeschreven voor deze bijzondere zangwedstrijd. Zij treden alleen, samen of als groep op onder het motto:

"Wie niet waagt, die niet wint"

Muziekaal worden ze begeleid door muzikanten: het harmonieorkest van Concordia aangevuld met een combo, o.l.v. dirigent Stefan Blaak. Een deskundige jury beoordeelt de optredens en voor de beste prestaties is er een leuke prijs beschikbaar. En natuurlijk eeuwige roem in de Wall of Fame in Het hart. Deze avond is vrij toegankelijk voor leden met een gouden of zilver lidmaatschap. Bronzen leden betalen 5 euro en niet leden 7,50 euro p.p.

24.00 uur Einde Feestdag

Vrijdag 1 juni

12.25 uur groepen 5 t/m 8 verzamelen in de tent bij 't Hart.  Groep 5 t/m 7 gaan uit hun dak met de Kidzz DJ. Liedjes aanvragen, spelletje en dansen, het kan allemaal! Trek je coolste outfit aan en swingen maar1

Groep 8 gaat vogelschiten. De jeugdschutterspaar zal eregast zijn op het schuimfeest die avond en hoeft de drankjes niet zelf te betalen.

12.30 uur groepen 1 t/m 4 worden verwacht in de Stuw, waar ze van een goochelschow kunnen genieten. U kunt als ouder/verzorger op de tribune meekijken. Let wel: schoenen moeten voor het betreden van de zaal uitgetrokken worden.

14.00 uur Einde van de middag.

De kinderen hebben op school een muntje voor de kermis gekregen, zodat ze een attractie naar keuze kunnen kiezen.

14.00 uur Einde

19.00 uur Schuimparty
Voor de jeugd van 12-18 jaar. DJ Mike van Doorn zal muziek draaien. Er wordt geen alcohol geschonken. Entree is gratis.

19.00 uur Vogelschieten
Deelname is uitsluitend voor leden van de Oranjevereniging Eefde, vanaf 18 jaar. Inschrijven vanaf 18.45 uur bij het schietpunt. Voor zilver- en kroonleden is het inschrijfgeld inbegrepen in het lidmaatschap. Met een bronzen lidmaatschapskaart betaal je 5 euro.

Tijdens het vogelschieten wordt er met een traditionele karabijn in een affuit op een houten vogel geschoten. Degene die de romp naar beneden schiet mag zich voor het komende jaar schutterskoning(in) van Eefde noemen. De kroning vindt plaats na afloop in de feesttent, evenals de uitreiking van de overige prijzen van het vogelschieten. DJ Mike zal de hele avond muziek draaien.

Zaterdag 2 juni

10.00 uur Kinderbeachvolleybal

Van 10.00 tot 11.30 uur is er vollebal voor alle kinderen uit Eefde. Je kan je opgeven via: jeugdcommissie@vios-eefde.nl

12.00 uur Beachvolleybal

Geef je op voor 19 mei via toernooi@vios-eefde.nl. Vermeld de naam van je tam en of je prestatie of recretie speelt. De kosten zijn 15 euro per team. Vol = Vol.

21.00 uur Feestavond met Jackfire Live band