Seniorendag

De Oranjevereniging "Eefde" organiseert begin februari haar jaarlijkse “Seniorendag”. In een gezellige sfeer, wordt met medewerking van artiesten een leuke dag verzorgd voor de Eefdese senioren in de leeftijdscategorie vanaf 55 jaar.

Seniorendag 2017

Bekijk de foto impressie van de Seniorendag 2017

Eefdese senioren gaan cultureel

13/02/2016

Vrijdag 5 februari 2016 was het al vroeg een drukte van belang in het dorpshuis Het Hart. Het was de dag van de jaarlijkse "Seniorendag" waar de oudere jongeren uit Eefde een gevarieerd programma voorgeschoteld kregen.

De nieuwe voorzitter van de Oranjevereniging Peter Harmens, werd geïntroduceerd door de vorig jaar afgetreden voorzitter Klaas Bron. Burgemeester van 't Erve vertelde in het kort de laatste ontwikkelingen binnen de gemeente Lochem en beantwoordde een aantal vragen vanuit het publiek.

Seniorendag 2015

Een zeer geslaagde Seniorendag 6 feb. 2015

Eefdese Senioren getrakteerd op dagje ‘Oranje en Cabaret’

09/02/2014

Vrijdag 7 februari koersten ruim 100 senioren al vroeg richting dorpshuis Het Hart om de traditionele ‘Seniorendag’ bij te wonen, georganiseerd door de Oranjevereniging “Eefde” .Om 10.00 uur opende voorzitter Klaas Bron deze feestelijke dag en heette allen van harte welkom. Zoals gebruikelijk begint deze dag met het zingen van het Wilhelmus o.l.v. de heer Frans Leupold.

Verslag Seniorendag 2013

05/02/2013

Eefdese Senioren genoten van dagje ‘Oranje en Groen’

Op vrijdag 1 februari organiseerde de Oranjevereniging “Eefde” voor de ouderen in het dorp haar traditionele ‘Seniorendag’. Ruim 100 senioren koersten ’s morgens  richting dorpshuis Het Hart om dit spektakel bij te wonen.

Wanneer de gasten om 10.00 uur aan de koffie en thee zitten met iets lekkers, opent voorzitter Klaas Bron deze feestelijke dag en heet allen van harte welkom. Zoals gebruikelijk begint deze dag met het zingen van het Wilhelmus o.l.v. de heer Frans Leupold.

Seniorendag 1 februari 2013

Een fotoverslag van de Seniorendag van 1 februari 2013.

Abonneren op RSS - Seniorendag