Koningsdag

De Oranjeverenging Eefde organiseert jaarlijks activiteiten rond Koningsdag.

Koningsspelen en Avondspelen 2017

22/04/2017

De foto's van de Koningsspelen en de Avondspelen staan op onze website onder het kopje 'foto's'. Ook zijn ze terug te vinden op onze facebookpagina.

De tussenstand na de Avondspelen:

1. Spijkwijk/Zuivelmolen 215 punten

3. Schoolstraat 210 punten

4. Peerdekamp 205 punten

5. Bloemhof/Spoor tot Spoor 185 punten

7. Luunhorst 170 punten

8. Boedelburen 160 punten

9. Haviken 155 punten

10. Zutphenseweg 135 punten

11. Eefsche veld 110 punten

Koningsspelen 2017

19/02/2017
Koningspelen 2017

Op vrijdag 21 april organiseert de Oranjevereniging Eefde samen met de basischolen in Eefde: Villa 60 en de Bargeweide, een sportieve ochtend tijdens de Koningsspelen op de voetbalvelden van V.V. Sportclub Eefde. Ook kinderen woonachtig in Eefde die naar de kinderopvang of peuterspeelzaal gaan zijn van harte welkom om mee te doen.

Aubade

Aubade bij het spijk.

Koningsspelen scholen

In samenwerking met Villa 60 en de Bargeweide organiseerde wij dit jaar weer de Koningsspelen. Het was een zeer geslaagde sportieve dag voor de kinderen van beide basisscholen in Eefde.

Koningsspelen 24 april 2015

03/05/2015
Dansen en zingen op het Koningslied 'Energie' van Kinderen voor Kinderen

24 april 2015

Met een goed humeur door het prachtige weer kwam iedereen in sportieve outfit naar school, want vandaag waren de Koningsspelen 2015. In Eefde werd dit feest georganiseerd door de basisscholen De Bargeweide en Vila60 in samenwerking met de Oranjevereniging Eefde voor alle kinderen in het basisonderwijs. Deze vrolijke en sportieve dag werd voorafgegaan door een lekker en bovenal feestelijk Koningsontbijt.

Abonneren op RSS - Koningsdag