Nieuwe leden

Ja, ik wil lid worden van de Oranjevereniging Eefde.

Wij vinden het geweldig dat u lid wilt worden. Dit kan door onderstaand formulier in te vullen.

Er is keuze uit 3 verschillende lidmaatschappen:

De Zilver-kaart geeft het hele jaar recht op vrije toegang tot al onze feesten, die door de OVE worden georganiseerd, met uitzondering van de Seniorendag. Denk hierbij aan de 'Helden van Eefde', het vogelschieten en de feesten. Deze passe-partout kost slechts     € 17,50 per persoon per jaar.

De Kroon-kaart is een passe-partout volgens het idee van 'de club van 100' bij bv. sportclubs, voor personen die ons een warm hart toedragen en ons financieel meer willen en kunnen ondersteunen dat het basis lidmaatschap. De doelstelling van de 'club van kroonleden' is: het financieel ondersteunen van alle activiteiten rondom Koningsdagen en Oranje feestelijke evenementen voor jong en oud binnen Eefde georganiseerd door de Oranjevereniging. Voor deze leden zal een gezamenlijke en speciale activiteit worden georganiseerd. U bent al kroonlid voor een (minimale) inleg van € 50,00 per persoon per jaar. Uiteraard geniet u ook van alle voordelen van de zilverkaart.

Natuurlijk hebben wij ook de basis Brons-kaart. Deze kaart kost € 5,00 per jaar en u betaalt per evenement een extra bijdrage. Daarnaast draagt u een warm hart toe aan de vereniging.

Wij heten u graag welkom als nieuw lid van onze vereniging.

, namelijk € per jaar

Onderteken de machtiging digitaal of print deze pagina voor ondertekening en stuur naar info@oranjeverenigingeefde.nl of naar
Secretariaat Oranjevereniging Eefde
Beeklaan 3a