Lidmaatschap

De Oranjevereniging Eefde is een vereniging die zich inzet voor jong en oud, met als doel het dorp Eefde leefbaar te houden. Het lidmaatschap is voor een vereniging van groot belang, want zonder bijdrage van haar leden komt het voortbestaan van elke vereniging in gevaar. Daarom hebben wij gekeken naar een nieuwe vorm van lidmaatschap, die past bij de huidige tijd met als doel te komen tot een systeem die duidelijk en betaalbaar is voor iedereen.

Nieuwe leden

Graag verwelkomen wij u als nieuw lid bij onze vereniging en op onze feesten. Naast de Oranjefeesten organiseren wij ook de Dorpsfeesten, het Najaarsfeest en de Seniorendag. Ook door de samenwerking met de beide basisscholen in Eefde is de nieuwe Koningsdag een groot feest voor de jongeren in Eefde.

Kies daarom voor de Brons-, Zilver- of Kroonledenkaart.

Vrijwilliger worden

Ook al hebben we veel (vrijwillige) medewerkers, het zijn er nooit genoeg. Het gezegde ‘Vele handen maken licht werk’ is op onze activiteiten dan ook zeker van toepassing. Helpen kan op vele manieren, binnen een gezellige groep mensen.
Heb je zin om de handen uit de mouwen te steken?