Dorpsfeesten 8,9 en 10 juni 2017

Organisatie Oranjevereniging ”Eefde”en Het Hart

13.30 uur Start Kermis

20.00 uur Helden van Eefde’ - 10 jubileum
De talentenwedstrijd staat ook nu weer voor de donderdagavond op het programma en wordt dit jaar voor de 10e keer georganiseerd door de Oranjevereniging en koninklijk erkende muziekvereniging Concordia. 15 regionale zangtalenten hebben zich ingeschreven voor de bijzondere zangwedstrijd. Zij treden alleen, samen of als groep op onder het motto: 'Wie niet waagt, die niet wint'.
Muzikaal worden ze begeleid door ca. 65 muzikanten: het harmoniekorkest van Concordia aangevuld met een combo, o.l.v. dirigent Jos Pijnappel. Een deskundige jury beoordeelt de optredens en voor de beste prestaties is er een leuke prijs beschikbaar en eeuwige roem in de Wall of Fame in Het hart.

Belangrijk: aan de entreeprijs is een verloting gekoppeld met enkele mooie (gesponsorde) prijzen.

Entree:
- tot 18 jaar gratis
- €5,- p.p. voor leden vanaf 18 jaar met een bronzen lidmaatschap, inc. lot
- €7,- p.p. voor niet leden, inclusief lot

Lot €1,-
6 loten €5,-

24.00 uur Einde feestdag

Vrijdag 9 juni

13.30 uur verzamelen kinderen van de basisscholen, kinderdagverblijf en peuterspeelzaal voor de feesttent bij het hart.

Groep 8: Vogelschieten
Ook dit jaar wordt er weer een jeugdschutterskoning- en koningin gehuldigd

Groep 4 t/m 7: Schuimparty in de feesttent!
Tip: doe je oude kleren aan en neem een handdoek mee

Groep 1 t/m 3: Knutselen onder luifel van de feesttent
Tip: ook hier oude kleren aan

Kermis
Na afloop van alle activiteiten krijgen de kinderen van het kinderdagverblijf, de peuterspeelzaal en groepen 1 en 2 een muntje voor de draaimolen. De andere groepen krijgen een vrije keuze bon die kan inleveren bij de rups, de botsauto's of de bank.

Let op! De vrije keuze bon is alleen in te leveren op vrijdag 9 juni 2017.

19.00 uur Vogelschieten

Deelname uitsluitend voor leden van de Oranjevereniging “Eefde”, vanaf 18 jaar.
Inschrijven vanaf 18:45 uur bij het schietpunt. Kosten voor bronsleden 5 euro, zilver- en kroonleden gratis. Het is mogelijk om ter plekke lid te worden van de Oranjevereniging.

Tijdens het vogelschieten wordt er met een traditionele karabijn in een affuit op
een houten vogel geschoten. Degene die de romp naar beneden schiet mag zich
voor het komende jaar schutterskoning(-in) van Eefde noemen. De kroning vindt
plaats na afloop in de feesttent, evenals de uitreiking van de overige prijzen van

22.45 uur Feestavond

01.30 uur Einde feestdag

Zaterdag 10 juni

Zon, wind of regen! Niets houdt ons tegen om ons jaarlijkse Beachvolleybal toernooi te organiseren tijdens de kermis. De Oranjevereniging en VIOS zorgen weer voor een strakke organisatie op zaterdag 10 juni. Er liggen weer 6 velden klaar met goudgeel zand en strakke belijning. Wij zorgen voor de verfrissing, jullie voor de gezeliigheid en sportiviteit.

10.00 uur Kinderbeachvolleybal toernooi

Van 10.00 tot 12.00 uur is er volleybal voor alle kinderen uit Eefde. Je kan je opgeven via: jeugdcommissie@vios-Eefde.nl

12.00 uur ‘Beach Volleybal Toernooi’

Om 12.00 uur start het toernooi, zodat de finales voor 17.00 uur kunnen worden gespeeld. Er wordt gespeeld in prestatie- en recreatieklasse. In de prestatieklasse speel je met 3 spelers per team en in de recreatieklasse met 4 spelers per team. Wij hopen ook deze keer weer op een zonnig, gezellig en sportief feest, met natuurljk veel supporters langs de lijn.

Rondom de velden vinden diverse activiteiten plaats voor jong en oud. Gezien de beperkte speelruimte, is er een limiet aan het aantal deelnemers. Dus meld je team z.s.m. aan, want: vol is vol. Het inschrijfgeld bedraagt €15,- per team.

Opgave vóór 25 mei bij jc.vansanten@tiscali.nl

21.00 uur Feestavond

DJ Mike van Doorn draait in de pauze van de band van deze avond:
Melrose

01.30 uur Einde feestdag