Jaarprogramma

Elk jaar is het voor ons als bestuur een hele uitdaging om een zoveel mogelijk op de leden afgestemd programma te maken. Natuurlijk zijn er evenementen die nagenoeg elk jaar terugkeren, denk aan de koningsdagen, de kermis maar ook de seniorendag. Maar staan wij zeker open voor nieuwe thema's, denk aan het Najaarsfeest of voor de jeugd een invulling op de avondspelen.

• 3 februari 2017 Seniorendag
  • 21, 26 en 27 april 2017 Oranjefeesten
  • 8,9 en 10 juni 2017 Kermis
  • 23 juni Algemene Leden Vergadering
  • 14 oktober 2017 Lichtoptocht met feestavond

In het overzicht is te zien wat wij dit jaar voor u organiseren en waarbij wij hopen u te mogen verwelkomen.

Kijk op de kolom aan de linkerkant voor meer details over de feesten.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur

Om nog beter in te kunnen spelen op uw wensen is het mogelijk deze in onderstaand formulier kenbaar te maken. Dus heeft u nieuwe ideeën voor het jaarprogramma of een spelonderdeel voor de jongeren wat wij mee kunnen nemen, laat het ons dan weten. Wie weet is volgendjaar uw idee dan wel onderdeel van ons programma.

Contact

Heeft u een vraag of wilt u een bericht of opmerking sturen? Vul hieronder uw gegevens in. Wij antwoorden u zo snel mogelijk.